Azdırıcı Damla İşe Yaradı

Merhaba itiraf mobil, ben İstanbul’dan, 178 boyundayım esmer ve çekici biriyim, itiraf etmekte tereddüt ettim ama sonunda paylaşmak istedim. Olay geçen Yaz tatilinde gerçekleşti. Eşim ben ve baldızım birlikte tatile gittik. Baldızım Semra’nın kocası Gökhan işlerinin yoğunluğundan ötürü tatile gelemedi. Eşinin tatil yapabilmesi için Semra’yı bizimle birlikte gonderdi.10 gün sürecek tatilimize başlarken aklımın ucundan dahi böyle bir şey geçmiyordu. Semra ilk gün üzerine giyildiği mayo ile inanılmaz seksi olmuştu. Benimde içimde ister istemez kıpırdamalar olmaya başladı. Tatilin ikinci gününde eşimin adet görmesi ikimizde olumsuz etkiledi hele ki beni çıldırtmıştı bu durum. Akşamları otelin diskosunda yabancı hatunlara takılmaya çalıştım ancak dil bilmediğimden ötürü hiç bir sonuç elde edemiyordum. Eşim ve baldızım Semra saat gece 01 olunca dayanamayıp uyumak için odaya çıkıyorlardı. Tatilimizi 4 uncu gününde aklıma tehlike bir fikir geldi. Bayanları azdıran bir damladan bahsediyorlardı ve denemeliydim hem de baldızım üzerinde. Hemen Antalya merkeze gidip bir sex#351;optan utana sıkıla azdırıcı damla aldım. Akşam yemek yerken baldızımın içeceğini ben getirdim ve damlayı satın aldığım adamın tarif ettiği ölçüde damlattım. Evet, oyun başlamıştı ve baldızım meyve suyunu içiyordu. Yemekten sonra eşim ben ve baldızım otelin programlarını izlemeye başladık. Benim aklım Semra’ya neler olacağındaydı. Arada bir Semra’ya bakıyor ve durumunu anlamaya calışıyordum.2 saat sonra bir içecek daha getirdim ve ona da damla koydum. Saat artık gece 12ye geliyordu ve eşim ben gidice demeye başladı. Baldız ise fal taşı gibi gözleri vardı yatacak gibi değildi. Hatta bir ara eyvah dedim baldızı azdırdık karı bize bakmazsa otelde birine siktirirse kendini diye içimden geçirdim. Saat 12 buçuk gibi eşim odamıza çıktı ve uyumaya gitti. Baldızla baş başa kalmıştık. Semra’nın yanına oturdum ve sohbet etmeye başladık. Sohbet koyulaştıkça koyulaştı. Âmâ Semra’nın inanın hareketleri değişmeye başlamıştı. Karı azmıştı belli oluyordu. Kendini kontrol etmeye çalışıyordu ancak tutamıyordu. Hadi kalkalım ve biraz yürüyelim dedim tamam dedi. Aslında Semra çok nadiren alkol kullanır ama içmek istediğini söyledi hemen birer bira aldım ve sahile doğru yürümeye başladık artık biranındı verdiği rahatlıkla daha rahat hareket ediyordu. Elini omuzuma koydu biraz öyle yürüdük ve koluma girdi. Göğüsleri koluma değiyordu. Sürttükçe inanılmaz zevk alıyordum ve aletim kalkmaya başlamıştı. Onunda hoşuna gidiyordu biliyordum ve bana omuzlarının ağrıdığını gece klimadan ötürü kulunç girdiğini söyledi ve bana masaj yapmamı istediğini söylediğinde tamam dedim olay bitti bu karıyı bugün sikecem. Çünkü gün boyu hiç böyle bir durumdan bahsetmemişti. Tamam dedim oturalım şu şezlongda masaj yapıyım dedim ancak hayır dedi benim odama çıkalım enişte orada masaj yaparsın deyince artık ilacın etki yaptığından emin olmaya başlamıştım.

Asansörde baldız bana sarıldı ve kulağımdan öptü, karşılık vermedim bekledim devamı gelecek mi ve devamı dudağımda bitti. Sımsıkı yapıştı dudaklarıma, dilini gırtlağıma doktu, nefes borumu tıkadı, salyasını ağzıma gönderdi, sıcak ve şekerimsi tadı geldi ağzıma. Odaya girdik ve hemen koridorda önüme eğildi, fermuarımı açtı ve parmakları ile yarağıma masaj yapıyordu, ben sözde masaj yapacaktım ama bana en güzel hediyeyi yapmış oldu. Ağzına yavaşça aldı ve dudakları hafif sürtünüyordu, dili altan yol çiziyordu, dudaklarını kapattığında öyle güzel bir sıcaklık veriyordu ki ağzı, hiç kimse böyle yalamamıştı, eşim hiç böyle yapmamıştı, bacanağı kıskanıyordum artık, ağzı ile bunu yapan amı ile kim bilir ne yapabilirdi. Yatağa geçtik ve masajına başladım, sadece tangası ile kalmıştı yatağın üstünde, kalçası çok düzgündü, teni zaten bebek gibi, doğrusu tam aşık olunacak bir hatundu, sevmek ayrı tam aşık, köpeği olunurdu böyle bir hatuna. Tangasını çözdüm ve kalçasını ovmaya başladım, güzel yağlamıştım, parmaklarım rahat bir şekilde kaymaktaydı teninde ve hafif bacak arasına en uzun parmağımı gezdirmekteydim, arada inlemesi geliyordu, çok istekli olduğu belli idi ama bu durumdan en güzel sevklerinden birini yaşamak istediği kesindi. Sırt üstü döndü ve bacaklarını açtı, amında gram kıl yoktu, daha dokunmadan parmak içine kaydı, derin nefes aldı, bacaklarını havaya kaldırdı ve “ dili sok, hepsini senin” dedi ve ben şeridi kopardım. Ağzımı dayadım, dilim en derin yerlerine girip çıkıyordu, çok zevk alıyordum onu yalarken, inanılmaz bir amı ve kokusu vardı. Taş gibi olmuştu yarağım, bende çıplak olduktan sonra yatağa uzandım ve üzerime çıktı, sanki ata biner gibi üstümde oynuyordu, inlemesi kedi gibi idi, bazen hızlı bazen yavaş bir şekilde üzerimde dans ediyordu sanki. Arada çıkıp, yarağın tadına bakıyordu, biraz salyasını da kayıp tekrar amına sokuyordu.

Hiç anal seks yapmamıştı, sevmiyormuş bende ısrar etmedim, domalttım ve arkadan güzelce geçiriyordum, saçları sağ sola uçuyordu, birden sesi yükseldi ve yarağım amında ısınmaya başladı, olabildiğince kaygan olmuştu amı, boşalmıştı. Devam dedi, aynı pozisyonda devam ettik ben zaten boşalmamıştım, yarak taş gibi ama baldız bütün gece beni sömürecek gibi olmuştu. Uzun sürmedi bende tam boşalıyordum ki çıktım ve suratına spermlerimi akıttım, bu şekilde pompaladı beni , temizledi bütün yarağımı ve suratı spermlerle dolu bir şekilde beni yalıyordu. Nefes nefese kalmıştım o an ve yatağın üzerine uzandım biraz, baldız yanımda, bacakları açık şekilde kendini tatmin ediyordu, iniltileri çok tatlı idi, 2 dk sonra kendini boşaltmıştı ve kollarıma girdi, rahatlamış gibi idi. Hanım gelebilir her an diye temizlendik ve hiçbir şey yokmuş gibi odama geçtim. Sabah oldu ve kahvaltıda biz her ne kadar hiçbir şey olmamış gibi yapsak da aslında gözlerimiz hiç eskisi gibi bakmayacaktı. Her defasında sikişmek istediğimizde, birbirimizi arzuladığımızda yapacaktık ve öyle oldu, eşimi aldatıyorum üstelik kız kardeşi ile maalesef. İyi Günler dilerim herkese.