kucuk kurnaz ava giderken avlandi

Küçük kurnaz ava giderken avlandı 3-4 yıl önceydi. İşten çıkmış arabayla köprü trafiğine girmek üzereydim. Adım adım ilerleyen trafikte, genç ve temiz yüzlü birinin bana acıklı gözlerle bakarak (yaklaşık 18 – 19 yaşlarında) otostop çektiğini gördüm. Eskiden okuldan hep otostopla döndüğümden dolayı saatlerce beklemenenin ne olduğunu bilerek durdum. Nereye gittiğimi hiç sormadan arabaya bindi. Açıkçası biraz işkillendim ama eli yüzü temiz ve aynı zamanda ufak tefek bir genç olduğu için pek de korkmadım.Nereye diye sorduğumda, bana izmite gideceğini, nereye gideceksem oraya kadar gidip ordan otostopla devam edeceğini söyledi. Çocuğun acınacak şekilde kadar kötü ve ağlamaklı gözüktüğünü söylediğimde, İzmitte tüm ailesini depremde kaybettiğini ve istanbula teyzesinin oğlunu bulmaya gelip bulamadığını şimdi babannesiniyle yaşadığını vs vs anlattı. Durumuna acıyıp teselli etmeye çalıştım.. Bu arada anlatırken çelişkili konuşuyordu. Bunu olumsuz ruh haline bağlamıştım. Buradan otostopla gidemeyeceğini söyleyip ona bir miktar para vereceğimi ama yanımda para olmadığını durup bankadan çekecğimi söyledim. Parayı çekip geldiğimde vereceğim parayı almak istemedi. Tam itiraz ederken cep telefonumun çaldığını duydum. Fakat o da ne !!! Sesi izlediğimde kendi telefonumun sesinin çocuğun cebinden geldiğini farkına vardım. Hiç izin istemeden elimi aniden cebine attım. Cebinden telefonum, ruhsatım ve ev anahtarlarım çıktı. Resmen bir hırsızı arabama almıştım ve iyi niyetimi kullanarak hem paramı alacak bununla beraber eşyalarımı çalacak ve belkide evime girecekti. 1-2 tane suratına patlattıktan sonra ağlamaya başladı. Ailesini gerçekten kaybettiğini bunun için hırsızlık yapmak zorunda olduğunu söyledi. O sinirle 1-2 tane daha vurunca bu işi sadece alışkanlıktan dolayı yaptığını ailesinin de kendisinin de durumunun iyi olduğunu söyledi. Zaten giyiminin iyi olmasından anlamalıydım. Bu arada hemen 1 sokak ötede karakola gideceğimizi söyledim. Kimliğini de aldığım için hiç bir yere kaçamıyordu. Salya sümük ağlıyor, kimliğini vermem ve onu bırakmam için yalvarıyordu. Bense gayet sinirli ve kararlıydım. Üstünü bi daha aradım .. Bacak aralarına ve pantolonunun içine bişiler daha sokuşturabilmiş olacağını düşünüyordum. Derken aklımda şimşekler çakmaya başladı. Acaip tahrik olmuştum çünkü hep böyle birşeyler hayal ederdim. Çocuğun 18 lerinde olması, çaresiz olması ve iyi bir ders alma gerekliliği beni harekete geçirdi. Karakolun önünden geçtim ama durmadım. Çocuk bunu görünce sakinleşmeye başladı. Abi nolur ne istersen yaparım nolur beni bırak die yalvarıyordu. Arabayı karanlık bi yerde durdurdum. Kapıları kitledim. “Şimdi” dedim “Hiç ses çıkarmazsan kurtulma şansın olabilir” Gıkı bile çıkmadı. Elimi direk olarak sikine attım. Bi anda irkildi. Hala hiç sesi çıkmıyodu. Benim ki patlayacak gibi olmuştu. Çok heyecanlıydım. Kotunun düğmelerini açtım ve indir lan pantolonu aşağı dedim. Gıkını çıkarmadan indirdi. Sakindi. Ve hatta kurtulduğu için mutluydu. Kaldır lan şu sikini dedim. Zevk almaya çalışıyordu. Ben bunun sikini elledikçe rahatlıyor bacaklarını açıyordu. Sonra götünü mıncıklamaya başladım. O kadar güzel bi götü vardı ki hem yuvarlak hem de kılsızdı. Daracık deliğine parmağımı sokunca irkildi. Bırak beni filan dedi, bende karakola mı gitmek istiyosun diye sorunca iyice rahat bıraktı kendini. Karakolda ne derse desin kimsenin ona inanmayacağını biliyordu. Kesin sabıkalıydı. Arkaya geçip yüzüstü yatmasını istedim . Biraz çekinerek de olsa yattı. Derken şansa arabada benzincilerin verdiği kremlerden olduğunu anımsadım. Farkettirmeden elimi iyice kremleyip götüne 1 sonra 2 sonra 3 parmak soktum. Siki de kalkmıştı. Derken taş gibi kalkmış 17 lik sikimin başını sokuverdim. Çok canı yandı ama acımıyordum. O da beni sikmeye kalkmıştı neticede.. Ama şimdi ben onu bağırta bağırta sikiyodum. Sonra 3-5 gidip geldikten sonra öyle bi boşaldım ki tam 15-20 defa filan kasıldım. Çocuğun kulağına eğilip gördünmü bak ava çıkıp avlanmak budur işte dedim. Siki hala kalkıktı..Ama canı da çok yanmıştı. Önünü dön dedim. Boşaldığım için hırsımı almış ve acımaya başlamıştım. Fakat herşeye rağmen durumdan hoşnut gözüküyordu. Kalkık sikine 31 çektirmeye başladım. 1-2 dk filan sonra kasılarak boşaldı elime. Bu iyiliğimi de unutma dedim. Çekmiş olduğum 40 milyonu ona verdim. Hiç beklemiyordu. Arkasına bakmadan uzaklaşmasını istedim plakayı almaması için. Eğer bakarsan seni yakalar aynen teslim ederim dedim. Hiç bakmadan kayboldu gitti. Doğrusu güzel çocuktu ve o gün anladım ki hayatta en çok zek aldığım sikiş onunla yapmış olduğumdu. Resmen bir fantazimi gerçekleştirmiştim. Ve bir şey daha dikkatimi çekti, artık ona benzeyen 18 yaşlarında parlak tiplerin beni çok ama çok tahrik ettiğini anladım. Bu olayı unutmam 1-2 ayı buldu. Sanırım ona aşık olmuştum. Sürekli otostop çekenlere bakıyorum belki ona tekrar rastlarım diye. Ve hala onu düşünüp 31 çekiyorum… Kendisini bu anlattıklarımın içinde o çocuğun yerinde düşleyen genç arkadaşlar varsa maillerinizi bekliyorum.

Kartal escort
Kurtköy escort
Maltepe escort

küçük sevgilim ve ben

merhabalar ben ırmak 29 yaşında esmer 85 beden memeleri harika yuvarlak kalçaları olan 168 boyunda 50 kilo bekar bir kadınım.7 yıldır sikişiyorum ama daha önce beni böyle kimse sikememişti.offf o ne zevkti öyle çığlık atmaktan bağırmaktan sesim kısılmıştı küçük sevgilimle 2 yıl önce çalıştığımız yerde tanışmıştık ben ilk başlarda onu istememiş onunla yatmayı aklımdan bile geçirmemiştim ama öyle yakışıklı ve öyle harika bir vücudu vardı ki beni en sonunda baştan çıkardı sevgilim 24 yaşında 1.80 boyunda harika kaslı vücudu çok güçlü kolları olan geniş omuzlu yeşil gözlü ve 21 cm.yarağı olan harika biri 2 yıl önce görüşmeye başladık o bana gidip geliyor ben ona gidip geliyorum kahve sohbetleri yapıyoruz falan derken böyle aylar geçti ama benim zaten o arada birlikte olduğum 40 yaşında biri var ve beni hergece en az 3 posta sikiyor öyle azgın bir adamdı onunla otobanlarda arabanın içinde bile sikişiyorduk mesela bir yer restoranta yemeğe gidiyoruz restoranın tuvaletinde bile beni beceriyor öyle bir adamdı yani benim o dönem yarağa falan ihtiyacım yok zaten fazlasıyla doyuyordum neyse küçük sevgilim dediğim ali birgün bana kahve içmeye geldi ama o gün iyice tuhaftı beni isteyen gözlerle bakıyor bana hafif hafif dokunuyor ben de kendimi sürekli geri çekiyordum mutfağa yiyecek birşeyler almak için gittim tam döndüğüm sırada aliyle burun buruna geldik ve ikimizde öylece kaldık birden bana sıkıca sarıldı yapma bırak ne olur diyor kollarının arasından kurtulmaya çalışıyordum ama bu mümkün değildi çok güçlüydü aşkımmmm ne olur ne olur seni çok istiyorum diye yalvarıyordu çocuğun aylar sonunda sabrı taştı tabi bu kadar sabredebilmesi bile mucizeydi karşımda o benden 5 yaş küçük genç adam değilde gerçek bir erkek vardı inanamıyordum kollarının arasında çırpınıyordum o ise aşkım ne olur diye yalvarıyordu öyle derken birden boynuma saldırıp emmeye başladı direniyorum ama bir taraftanda çıldırmaya başlamıştım offf boynumu öyle emiyordu ki morartıcaksın yapma derken elleri göğüslerimi sıkmaya başladı zevk alıyordum morarıcak dur yapma falan derken ben de inlemeye başlamıştım ve amım sulanmaya başlamıştı ben offf tamam yap hadi morart bebeğim sik beni yeter dayanamıcam artık demeye başladım beni kucağına aldığı gibi mutfak tezgahına oturttu işte başlıyorduk hissediyordum harika sikilicektim öpüşmeye başladık ama ne öpüşme resmen birbirimizin dilini dudaklarını yiyorduk aşağılara doğru inmeye başladı ben mutfak tezgahının üzerinde oturur vaziyetteyim şortumu badimi ve sütyenimi çıkartıp sadece külodumu bıraktı tekrar öpüşmeye başladık yavaş yavaş boynuma oradan da memelerime indi ve memelerime yumuldu ohhhh nasıl emiyor nasıl yalıyor meme başlarıma küçük ısırıklar atıyor ben deliler gibi inliyorum saçlarını okşuyor bedenimle küçük küçük git geller yapıyordum göbeğime indi göbek deliğimi dilleyip amımın üstüne öpmeye emmeye yalamaya başladı ikimizde uçuyorduk beni koltuk altımdan kaldırıp tezgahın üstünden indirdi onu soymaya başladım sadece boxerı kaldı üzerinde ona doğru sırtımı döndüm ve ayakta kucak dansı yapar gibi ona sürtünmeye genç sevgilimi deli etmeye başladım yüzümü ona doğru dönüp boxerını dişlerimle çekip indirdim ve offf o muhteşem yarağına sakso çekmeye başladım inliyor evet ohhh işte bu devam et bebeğim diyordu onun sırtı benimse yüzüm mutfak penceresine dönüktü perdeyi çekmeyi unutmuşum yanımızdaki bina boş bir lojmandı ama bina bize çok yakındı ben kendimi kaybetmiş vaziyette göğüslerimi okşayıp sakso çekerken gözüm karşı binanın camına takıldı birden camdan bizi izleyen genç bir adam gördüm çok nadir de olsa bizim katın karşısındaki katta bazen kalanlar olurdu önce ne yapacağımı şaşırdım karşıdaki adamla göz göze geldik ve ben o andan itibaren daha bir zevke geldim izleniyorduk daha bir istekle sevişmeye başladım ayağa kalkıp aliyle öpüşmeye cama dönük vaziyette memelerimi emdirmeye amımı okşatmaya yalatmaya başladım ali önümde diz çökmüş amımı yalarken ben de penceredeki genç adama gülümseyip gözü önünde memelerimi okşamaya parmaklarımı yalayıp meme uçlarıma sürmeye başladım camdaki adam da zevke gelmişti biraz geri çekilip şortunu indirip sikini çıkartıp 31 çekmeye ve bana bunu izletmeye başladı bir taraftan yalanıyordum bir taraftanda izlenip ve karşımda 31 çekilip zevke getiriliyor ve tanımadığım birini zevke getiriyordum aliyi tutup kalkmasını ve artık beni becermesini söyledim mutfak tezgahına tutunup sırtımı aliye dönüp domaldım ve tek hamlede ali şak diye yarağını amıma geçirdi kollarımı arkadan tutup bir taraftanda saçlarımdan çeke çeke başladı bana pompalamaya bir taraftanda camdaki adamı izliyor dudaklarımı yalayıp ısırıp onu zevke getiriyordum veee karşıdaki adam daha hızlı 31 çekmeye başladı boşalacaktı onu izliyor bir taraftan da deliler gibi sikiliyordum öyle derken adam cama yaklaştı ve sikinin bütün sularını cama fışkırttı sanki bana boşalıyordu ohhh aliye yüzümü dönüp yatağımda becermeye devam et beni dedim beni kucağına aldı ve yatak odasına gittik ali o gün vücudumun her yerini defalarca sikti saatlerce sikti beni ve her defasında içime boşaldı ben desen arka arkaya 3 defa boşaldım ama o durmak doymak bilmiyordu evire çevire tam 5 posta sikti beni çıldırmış gibiydi yeter ne olur diye altında yalvarıyordum ama o yetmez daha bitmedi diyordu 30 dakika kadar dinlenip duşa girdik bir de duşta beni götümden sikti offf aklıma geldikçe her yerime ateşler basıyor ve amım sulanmaya yarak istemeye başlıyorum o gün emilmeyen sikilmeyen becerilip pompalanmayan hiçbir yerim kalmadı kulaklarıma bile yarağını dayayıp git gel yaptı ayak altlarımdan bile sikti beni o günden beri 1,5 yıldır sikişiyoruz 40 yaşındaki sevgilimden ayrıldım bu olaydan sonra hala zaman zaman onunla yaşadıklarımızı özlemiyor değilim ali şimdi şehir dışında dönmesini dört gözle bekliyorum aliyle bu anlattığım ilk sikiştiğimiz gün ali gittikten sonra akşam saatlerinde kapım çaldı kalkıp açtığımda gelenin karşı binadan bizi izleyen adamın olduğunu gördüm şok oldum adam kapıma gelmişti buyrun dedim buraya 2 günlüğüne geldiğini çay için biraz şekere ihtiyacı olduğunu söyledi sizde varsa biraz alabilirmiyim dedi tabi deyip mutfağa gittim bir bardağa şeker doldururken arkamda bir nefes hissettim ve dönüp baktığımda arkamdaydı ne oluyor dedim sen ne olmasını nasıl olmasını istersen o olur mesela bugün ki gibi ne dersin deyip dudaklarıma yapıştı karşı koymanın anlamı yoktu ben de istiyordum öpüşmeye başladığımız an zevke gelmeye başlamıştım birbirimizin her yerini yaladık 2 posta da o sikti beni bir taraftan beni sikiyor bir taraftan da ohhhh buraya gelirken senin gibi bir orospu düşüreceğimi hiç tahmin etmemiştim diyordu ben de ona pezevenk seni hayvan sik beni diyordum iyice zevke geliyor daha hızlı sikiyordu o gün şansım mutfakta sikilmekten gidiyordu yatağa gidelim diyordum o bana hayır burda sikicem seni ağzıma sıçtın lan diyordu ve beni orda 2 posta siktikten sonra gitti onu bir daha görmedim aradan 1 hafta geçtikten sonra bir mektup aldım yaşattığın güzel anlar için teşekkürler seni asla unutmucam yazıyordu ve içine kendi kartını koymuş beni ara demişti aramadım ama yaşadığım o muhteşem günü de hiç unutmadım!..
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 353 515 737 08

küçük kızımla

BURADAKİ ENSEST HİKAYELERİ OKUYUPTA AZMAMAK MÜMKÜN DEİL AMA HEP İÇİMDEKİ OLAN BAZI DUYGULARIN DIŞA CIKMASINA SEBEB OLUYOR.KIZLARIMA İLGİM COK FAZLADIR.BÜYÜK KIZIM EVLENMEDEN ÖNCE BERABER BODRUMA porno izle GİDERKEN YANIMDA OTURUYORDU.UYUKLARKEN HEP ELİM BACAKLARINDA VE BACAK ARALARINDA GEZİNDİM.AMA BİŞİ DEMEDİĞİ HALDE FAZLA YAKLAŞMADI. NEYSE AYLAR GEÇTİ. BİR GECE KAFAM İYİ EVE GELDİM.10 YAŞINDA AMA GELİŞMİŞ OLAN KIZIM travesti porno YATAK ODAMIZDA BENİM YATAGIMDA YATIYORDU.YANINA YATTIM.ARKASINA GEÇTİM VE YAVAŞCA OKŞAMAYA BAŞLADIM.KLOTUNU BİRAZ İNDİRDİKTEN SONRA SİKİMİ ARKASINA SÜRTMEYE BAŞLADIM.ELİMLEDE AMCIGINI OKŞUYORDUM.O YAŞTA OLMASINA RAGMEN AMI SULANDI.HİÇ SESİNİ CIKARMADAN BANA YASLANMAYA DEVAM EDİYORDU..SÜRTÜNEREK BOŞALDIM.AMCIGINI ELLERKEN ELİNİ ARKASINA sex izle ÇEVİRİP SİKİMLE OYNATTIM.BİRAZ SONRA KALKIP BANYOYA TEMİZLENMEYE GİTTİ.AMA A GÜNDEN SONRA BİRAZ UZAKYIZ.MESAFELİYİZ.AMA BİR GÜN SİKECEĞİM KESİN.
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 353 515 737 08

küçük yeğenimm

Aslı yeğenim yani halamın kızı 16 yaşını da yeni devirdi sayalım Giresun da oturuyordu ama Bu sene Sakarya anaokulu öğretmeliği kazanmıştı. Bizde İstanbul da bulunduğumuz için halamlar izin vermişti Sakarya da okumasına ama tek olmaz diye okul arkadaşlarını tanıyana kadar kız kardeşim onunla kalacaktı. Bende kardeşimi Sakarya ya götürme bahanesiyle gittim. Evine televizyon dvd player 2 de yatak aldık bu işleri hallettikten sonra ben geri İstanbul’a döndüm ama aklımda bu ensest hikayelerde vardı ya sürekli onu düşünüp plan kuruyordum. Sonra kardeşim KPSS Sınavına girecekti cumartesinden gelmesi gerekiyordu bende kardeşimi alıp geldim aslı yı bekledik ama Pazar günüde bilmem ne kurul toplantısımı ne varmış onun için kalması gerekiyormuş. Ben kardeşimi İstanbul a götürdüm sonra dışarı çıktım biraz internette tüyo alim dedim ensest hikayelerden ve beş dakika sonra annem eve gel acil baban çağrıyor dedi ben ne oldu dedim acele gel dedi şaşırdım. Aslıyı niye bıraktın a.q mun oğlu dedi git oraya dedi esrayı da yarın gel al dedi. Bende numaradan yahu bıktım sizin aslınızdan da haa dedim sürekli bekçiliğini mi yapacağız hanımefendinin kızmıştım konuşma a.q mun oğlu dedi siktir ipne bırakırken bana mı sordun şimdi yıkıl dedi bi 100 kağıtta verdi uza dedi bana gün doğmuştu hemen 2 tane cd aldım anlarsınız ne olduğunu ikide normal film huylanmasın die ama yolda sevinçten havalara zıplıyordum.Yolda sikim hep taş gibi idi düşünmekten Sakarya vardım hemen aslıyı aradım nerdesin dedim evdeyim dedi tamam dedim bişey lazım mı dedim açmısın bişey alimi yasin abi acım dedi korkudanda çıkamadım dedi taze toy bi kızdır eli kimsenin eline değmemiştir ailemizden başka neyse.. sonra kola tavuk falan aldım eve vardım saat 8 di erkendi daha yemeği yedik ben sigara içtim yemek üstüne aslı dedim e anlat bi manita buldun mu geldin buraya yasin abi öle deme dedi utandı kızardı yok mu kız dedim çok tatlısın bulamadın mı yasin abi ne olur böle konuşma utanıyorum falan filan derken üstüne girdiğimde hiç dikkat etmemiştim bi baktım altta dar bi tayta benzer bir pijama üstünde de eşofman vardı benim baş hemen kalktı ama bu deli kızı nasıl kıvama getiririm dedim içimden sonra dedim gel aslı dedim istersen dışarı çıkalım gezelim istersen evde oturalım DvD Seyredelim yasin abi dedi dışarı çıkmayalım tamam dedim sen iste yeter ki dedim filmleri gösterdim BeOWULF u seçti koyduk izlemeye başladık. Sonra yasin abi dedi ben burada yatim sende yanda yat yan dediği aynı oda ama karşılıklı tamam dedim. Film bitmeden o bende pornoyu koydum çıkardım malafatı bi yandan sikimi okşuyor bi yandan aslıya bakıyor bir yandan da filme bakıyordum taş gibi olmuştu az ses verdim tv ye baktım kıpraştı sesten ürktü uyandı baktı benim alt eşofman yok elimde ufaklık yasin abi dedi ne yapıyosun bende ses yok dondum kaldım yanıma doru geldi abi dedi o ne. Git işne dedim manyak benle dalgamı geçiyon dedim one dedi abi gerçekten bilmiyorum. Bende sik dedim hemen kaçtı yatağına ben başladım tekrar devam ettim ama oda hala bakıyodu göz arasından ne bakıyon dedim uyusana abi dedi onu kötü şey için kullanıyolar öle dimi dedi efet dedim baban halama bunu soktu sen oldun dedim gülmeye başladık. Sonra yanına yaklaştım bak dedim korkma bu korkulacak bişey değil her kız bunun için erkeklerle çıkar bunun verdiği hissi hiçbirşey vermez yasin abi dedi ne olur öle deme elimi yavaşça bcaklarında gezdirdim huylandı abi ne yapıyon dedi huylandın dimi dedim efet dedi bak dedim şimidi aslı evde tekiz zaman geçmez benden sana kötülük gelirmi hiç dedim gelmez abi dedi tamam dedim o zaman ne yaparsam okey ver dedim bak o zaman ne güzel olacak gece ve daha sonra hep sen isteyeceksin bunu benden dedim ne yapcan abi dedi bak dedim korkma üstünü soydum sütyeni bembeyazdı boynunu emince titredi birden ne oldu kız dedim abi içim kötü oluyo dedi yok dedim o kötülükten değil zevk dedim sonra memelerini görünce bi emmeye başladım sonra delice amına hamle yaptım yırttım attım tayta benzer eşofmanını yaladım yaladım abii acıyo dedi sus dedim böle olacak bu sonra benimkini yala dedim aslı bak seni istiyo senin güzelliğin kokun onu dimdik yaptı şimdi onu içine sokacam dedim abi dedi nereme götüne dedim abi acır çok acır dedi olmaz dedim bişey ilk giriş çıkşlar acıtır sonra alışınca kendin zıplarsın havalara dedim ama götü kılsız amı sarı tüyleri yeni yeni filizlenmiş sonra em dedim abi yapma dedi yoruldum sus dedim abi dedi hemen o ara ağzına verdim ıslattı iyice hemen domalttım götüne sokuyodum sokuyodum grimiyordu benim ufaklık sertti ama gene kırılacak gibi oluyodu sonra krem varmı dedim aslı var dedi abi getir dedim hemen çantasından verdi sikime de sürdüm götüne de sonra yavaşça yüklendim ağabeyiii acıyoo diye bağırdı acıycak dedim ilklerde sonra alışacak küçük götün sonra içine iyice soktum bir bağırdı ki yapma abi dedi yalvarırım yapma içinde kalınca biraz genişledi gidip gelince iyice alıştı ohh abii devam et dedi çok güzel abi ohh iyice sokma ama acıyo dedi iyice soktum kökledim bağırıyodu ahh ağabeyii sik abi sikmem bu ise sik beni devam et ne güzel bişey dedi dedim göt çok acır dedim ama amcık sulu olduğu için acımaz dedim kandırdım onu abi dedi ondan dahada mı güzel olur dedi efet dedim senin cinsel organın ne dedim efet dediama deliği okadar küçüktiği küçk serçe parmağım bile girmezdi oraya abi dedi ama o çok küçük senin bu sikin nasıl girecek götünde öle idi dedim nasıl girdi öle girecek dedim tamam dedi hemen amını bidaha kremledi kremleme dedim zaten suyu yeter suyunu içime çekiyodum kokusu daha da değişmişti daha yeni olduğu için çok tatlıydı ipincecik sonra dedim ama bak dedim bunu yaparsam ilk çok acır sonra açılınca amının ağzı kanar az dedim korkma tamamı tamam dedi sonra amının üstünde gezdirdim ilk zorlama olmadı sonra yavaşça ittirdim gene olmadı oda bişey hissetmiyordu daha dedim bak deim şimdi çok bağırma soktum azcık girdi genişliyodu iyice 8 9 derken bi anda içeri girdi bağırması da daha deliydi abi dedi çok acıyo kan olmuştu heryer dedim temizleyelim banyoya götürdüm iyice açılmıştı temizledim amının yanaklarını dokundukça titriyordu.Şimdi dedim daha hiç acımaz bukadardı ama gözyaşı gelmişti duygusalca yaklaştım bi tane öptüm sardım oda sarıldı şimdi dedim asıl zevki yaşayaaksın abi dedi acımaz daha dimi dedi yok dedim ben biraz emim onu bak neler olcak dedim emdim ısra ısıra boşaldı tekrar zaten benim mal hiç inmemişti alı dedim şimdi başlıyoruz ilk sokmam gene biraz acıtsada içine bi yerleşti sımsıcacık bir odada idi sanki sikim içine hapsetti sikimi aslının amı abi dedi ne güzel dedi ohh dedi gidip gelmeye başladım devam et dedi abi sok hiçdurmadan hızlı sokunca daha güzel oluyo altımda hem inliyor hemde titriyordu üst üste boşalıyordu dedim aslı şimdi üstüme çık sen yap bakim dedim hemen sikimi aldı amının içine soktu kalkıp oturdu abi dedi çok yoruldum sonra yapalımmı tamam dedim akım bak dedim canım benim bunu başka kimse ile yaptığını duyarsam seni öldürürüm hep benimle yapacaksın tamamı tamam dedi abi zaten sen ilksin sonda sen olcaksın….. Her kaçamak zamanımda yanındayım vede her gittiğimde o beni sikiyor ben onu değil aslım benim 
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 353 515 737 08

Küçük aletini bana dayadı

Merhaba ben melis okulda herkesin sikmek istediği kızım çünkü benim en uzun eteğim popomun bitişi gömleğimin düğmesi her zaman açıktır o yüzden bütün sexi ve dolgun memelerim gözükür bir gün okul kantininde otururken okulun en zengin ve en yakışıklı erkeği geldi ve bana bir yerde buluşmak için randevu verdi bende gittim bana orada kahve falan ikram etti sonra annesinin ve babasının tatile gittiğini ve kimsenin olmadığını söyledi bende o zaman anladım beraber olacağımızı o yüzden en kısa eteğimim giydim altıma iç çamaşırı giymedim üstüme en seksi kıyafetimim giyip gittim orada otururken iki bacağımı da bilerek açıp açıp durdum ve sürekli eğilerek onu azdırdım sonra bana içecek içip içmeyeceğimi sordu ve ben sana getiririm
Dedim içecekleri koyarken bir hareketlenme gördü ve bana aletini ellememi istedi bn ellerken o da benim memelerimin uçlarıyla oynuyordu sonra ben banyo yapmak istediğimi söyledim tamam dedi gerçi ben onun banyoda benim yanıma gelip azmasını sağlamak için yapıyordum sonra soyundum ve suyu açması için onu çağırdım çıplaktım ve hiç bir yerimi kapatmadım sonra açıp çıktı ben yaparken anahtar deliğinden beni izlediğini farkettim ona parmağımla gelmesini işaretettim ve amımı okşayıp memelerimi oynattım gelip soyundu ve üzerime atladı suyun altında çok güzel oluyormuş herkese tavsiye ederim neyse banyodan sonra o yumuşacık yatağında sex yaptık sonra bni eve bıraktı çok güzel bi geceydi şimdi çıkıyoruz ve her boş derste ona memelerimi elletip elini eteğimin altına sokuyorum onunda çok hoşuna gidiyor.

Küçük Yaşta Azgın Annemin Bana Uyguladığı Seks İstimarı

Merhabalar.Ben Hüseyin 17 yaşındayım. 15 yaşımdayken başımdan geçen bir sikiş hikayemi anlatmak istiyorum. O zamanlar sekse çok meraklı biriydim ve sürekli sevişecek birini arıyordum ama yaşım küçük olduğu için bu isteğim yerine gelmiyordu. Birgün evde bilgisayar oynuyordum. Annem ise salonda temizlik yapıyordu.İnternette arkadaşım bir video attı. Nasıl bir videoydu ki adamın siktiği kadın aynı anneme benziyordu.Bende içeriye giderek anneme baktım.Domalmış bir vaziyette sehpayı siliyordu. arkadan gittim ve eğilip öper gibi arkadan sertleşmiş penisimi annemin götüne dayadım. Annem hissetmiş olmalıki ayağa kalktı ve hadi git rahat bırak diye azarladı. Ben de doktorun babama yazdığı uyku ilaçlarından birini kolanın içine karıştırdım ve anneme götürdüm. ana al soğuk soğuk serinletir dedim ve anneme verdim.Annem tek yudumda içmişti. kaytadan pc nin başına geldim ve annemin uyumasını bekledim. Annem bana seslendi ve yanına gittim. Başını döndüğünü ve uzanmak istediğini söyledi. Oradaki koltuğa yatırdım ve anında uykuya daldı. kaytadan pc başına gelip ne yapmam gerektiğini araştırdım. Annemin yanına gittim ve ilk önce üzerindeki tişörtü çıkardım. arkasından sütyenini çıkardım ve iri hafif sarkmış memelerini sıkıp emmeye yalamaya başladım.Sonra eşofmanını çıkardım ve külotunu çıkardım. arkasından hafif dağılmış amını yalamaya başladım. Heryerini iyice yaladıktan sonra kıyın da olsa domalttım. (Seks Hikayeleri) Sikimi kremledim ve bir çırpıda amına soktum. Daha sonra gelgit yaptıkça annem uyanacak gibi oluyor ama uyanmıyordu. Uykusunda inliyordu. Sonra merak ettiğimde amından çıkardım ve götüne soktum sikimi. Annem gene uyanacak gibi oldu ama uyanmadı. sex anlatımı okukoca göt deliği dar olduğu için daha çok zevk veriyordu. Çok şiddetli bir zevkle boşaldım ve başka pozisyonalara sokarak siktim. 1-2 saat geçmişti ki ilacın etkisi geçiyordu. Hemen annemi giydirmeye çalışıyordum ki annem uyandı. İlk önce tokat attı ama çok zevkli olduğunu ve birdaha istedğini söyledi. bende ağzına vererek sakso çekmeye başladım. Ağzına patladım annemin. Daha sonra beni sırtüstü yatırdı ve kucağımda zıplamaya başladı. O zıpladıkça çıldırıyordum. ana oğul sex hikayeDaha sonra Yüzüstü yatırdım ve bacaklarını omuzuma aldım ve çok hızlı bir şekilde analdan gel-git yapıyordum. Ben Hızlandıkça annem inledi inledi ve şiddetli şekilde boşaldı. Çok geçmedi arkasından bende boşaldım.Ondan sonra aramızda kalmasını söyleyerek banyoya girdi ve bende bunları günlüğüme yazıyorum.
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 353 515 737 08